Продавець velosport.od.ua - Велосипеды Azimut, Crosser / Спорттовары розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
628 відгуків
+380 (63) 894-45-39
+380 (66) 356-63-78
Базовая 17 Торговый комплекс "Нове Мiсто", Одеса, Україна
Спорттовары и велосипеды Azimut, Crosser
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"Доставка в будь-яку точку України!
  • Доставка "Самовивіз"Базова 17 Торговий комплекс "Нове Місто" Детальніше: https://velosport.od.ua/contacts
  • Доставка "Укрпошта"
  • Доставка кур'єромДоставка кур'єром здійснюється в межах міста, вартість доставки обговорюється індивідуально!

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата "Нова Пошта"
  • Готівкою при самовивозі або доставці кур'єромПокупець розраховується готівкою, за фактом - при отриманні товару.
  • на карту/розрахунковий рахунок - ч/з каси або термінали самообслуговування приват банку 5355280202634307, БоЧерез приват-24 або термінал самообслуговування приват-банку на карту приват-банк). А так само в будь-якому банку, за виставленими реквізитами, або шляхом переказу на розрахунковий рахунок.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayОплачивайте заказ онлайн, безопасно - через корзину не отходя от компьютера!
  • Оплата на наш розрахунковий рахунок, за виставленими реквізитами. UA873348510000000026001150908 ФОП Бойко ЮоЗ нашого боку, ми надаємо вам всі необхідні реквізити щодо оплати на наш розрахунковий рахунок (відправляємо лист на вашу електронну скриньку). Ви сплачуєте за товар в касі будь-якого банку України, або шляхом онлайн перекладу на наш рахунок.

Гарантія:

Гарантію здійснюємо на заводський брак. При наявності претензій до зовнішнього вигляду, комплектності товару, або з якихось інших причин, Ви можете відмовитися від нього в момент покупки. Ми можемо безкоштовно обміняти товар або повернути гроші, якщо протягом 14 днів після покупки був виявлений заводський брак. При обмін або повернення товару, товар повинен знаходиться в тому вигляді, в якому був доставлений. По закінченню гарантійного терміну, ми не залишаємо наших клієнтів, і готові підтримувати постійний сервіс за окрему плату.

За бажанням клієнта, ми можемо вибрати інший спосіб оплати чи доставки! А так,- Ви можете забрати товар зі складу або замовити послугу доставки «склад – двері»

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner