Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Усі категорії товарів представлені на сайті підлягають обміну або поверненню. Процедура повернення товару належної якості: 1. зателефонуйте на номер, вказаний на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. надішліть нам товар перевізником; 3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; 4. після отримання товару відбувається перевірка вмісту посилки та здійснюється облік повернення. Повернення коштів провадиться на картку покупця протягом 2 робочих днів, після отримання зворотної доставки. Послуги перевізників за повернення товару здійснюється коштом продавця, якщо товар оглянуто та повернено безпосередньо при отриманні у відділенні логіста. Вартість оплачує покупець, якщо товар повертають після забору товару з відділення логіста. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. зателефонуйте на номер, вказаний на сайті та повідомте про виявлений дефект та намір повернути оплачений товар; 2. надішліть нам товар перевізником; 3. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; 4. після отримання товару відбувається перевірка вмісту посилки та здійснюється облік повернення. Повернення коштів здійснюється на картку покупця протягом 2 робочих днів після отримання зворотної доставки. Послуги перевізників за повернення товару здійснюється коштом продавця, якщо товар оглянуто та повернено безпосередньо при отриманні у відділенні логіста. Вартість оплачує покупець, якщо товар повертають після забору товару з відділення логіста. Обміняти або повернути товар можна також безпосередньо на складі продавця за адресою місто Одеса, ул. Базовая 17 Торговый комплекс "Нове Мiсто" • З собою необхідно мати товар та дані про оплату. • Після огляду товару покупцю видають новий товар чи повертають гроші відповідно до запиту покупця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.